2 Ağustos 2008 Cumartesi

İŞ HAYATINDA ETKİN YAZIŞMALAR

İŞ HAYATINDA ETKİN YAZIŞMALAR

Eğitimin süresi: 1 gün

Eğitimin amacı:
Eğitim programının ana amacı katılanların iş hayatında anlaşılır ve hedefe yönelik yazılı metinler oluşturarak iletişim kurdukları insanlarla sürtüşmesiz bir iş yaşamı sürdürmelerini ve istenen iş sonuçlarına ulaşmalarını temin etmek için yol gösterici olmaktır.

Eğitimden elde edilecek yararlar:
İş hayatında iletişimin önemli bir bölümü yazı yolu ile olmaktadır. Verdiğimiz mesajın iyi anlaşılması, istediğimizin karşımızdakiler tarafından tam olarak anlaşılması bizim hedefimize varmamızı kolaylaştıracaktır. Şirket içi iletişim gelişecek, şirketin dış kurumlarla yaptığı yazışmalarda kimliği daha iyi yansıtılacaktır.

Eğitim içeriği:
Türkçe yazım kuralları ( özet)
Olmazsa olmazlar
Ne istiyorum? Nasıl yazıyorum?
Üstünde durulacak yazı türleri: Bir talepte bulunmak, teşekkür etmek, özür dilemek, açıklamada bulunmak, gecikme bildirmek, şikayet etmek
Uygulama iş hayatından seçilmiş örneklerle yazılı anlatım
Değerlendirme
Örnek yazılar

Eğitim yöntemi:
Kişilerin iş hayatında karşılaştığı güçlükler ve bu konu hakkındaki beklentileri tespit edildikten sonra seçilmiş örnek olaylar üzerinde bildiriler, e maille, ve yazılar kişi ve gruplar tarafından yazılacak daha sonra bunlar birlikte mükemmel hale getirilecektir. Eğitimde yazım kuralları örnekler üzerinde işlenecektir.
Genellikle uygulamalar yapılacak ve kişilerin pratik ve doğru yazmaları ve yazıyı alanın yazılanı anlaması ve talebin yerine getirilmesi üzerinde durulacaktır.

Katılımcılar: Kurum içi ve kurum dışı yazışmalar yapan tüm çalışanlar

Hiç yorum yok: