2 Ağustos 2008 Cumartesi

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

MÜKEMMEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ

Eğitim süresi: İki gün

Eğitimin amacı: Katılımcıların müşteri ile yapılacak her ilişkide şirketin temsil edildiği bilincini elde etmeleri. Şirketin en iyi şekilde temsil edilmesi için hangi davranışların nasıl yapılacağının katılımcılara anlatılması.

Eğitimden elde edilecek yararlar:
Katılımcılar, kendi davranışlarının iş sonuçlarını nasıl etkilediğini görecekler,
müşteri görüşmelerinde iyi bir izlenim yaratmak ve ilişkiyi sürdürmek için neler yapmak gerektiğini öğrenecekler,
iş ilişkileri gelişecek ve işlerini daha iyi bir iş birliği içinde sürdürecekler.
Şirket kurulan ilişkiler ve güven ortamı sayesinde doğru ve daha iyi şekilde temsil edilecek.
Şirketin hedeflerine ulaşması kolaylaşacak.

Eğitim içeriği:
CRM nedir? Nasıl uygulanır?
Müşteri ilişkilerinde yeni paradigma
Müşteri ile görüşmeye gitmeden önce neler yapılır?
Müşteri ile görüşülürken nasıl davranılır?
Müşteri ile iletişim
Müşteri şikayet, itiraz ve soruları nasıl yanıtlanır?
Çözüm sunmak
Bir şey nasıl talep edilir?
Müşteriye veya iş arkadaşına nasıl geri besleme yapılır?
Müşteri memnuniyetinin üç aşaması

Eğitim Yöntemi: Eğitim uygulamalı olarak sürdürülecektir. Yapılacak olan video çekimleri ile katılımcılar kendilerinin ve iş arkadaşlarının davranışlarını( doğru /yanlış) gözlemleyecek ve irdeleyecekler böylelikle doğru davranış kalıplarını geliştirmelerine katkıda bulunulacaktır.

Katılımcılar: Müşteri ile teması olan tüm çalışanlar eğitime katılabilir.

Hiç yorum yok: