2 Ağustos 2008 Cumartesi

TEMEL YÖNETİCİLİK

TEMEL YÖNETİCİLİK

Eğitim süresi: İki gün

Eğitimin amacı: Katılımcıların Yöneticilik becerilerini geliştirmek, yeni ve etkin alışkanlıklar edinmelerini sağlamak
Eğitimden elde edilecek yararlar:
Gelişen yöneticilik ve Liderlik dünyası hakkında bilgiler edinilecek
Yeni yönetim becerileri ve iş alışkanlıkları kazanılacak
Şirket içi iletim gelişecek, sürtüşmeler azalacak
Şirketin işlerinin daha iyi yürümesi sağlanacak
İş akışları hızlanacak

Eğitim içeriği:
Liderlik ve yöneticilik esasları
İlişki yönetimi
Geri besleme
Delegasyon
Plan yapma
Hedef koyma
Eylem planı yapma
Örnek yönetici davranışları

Eğitim Yöntemi: Eğitim uygulamalı olarak sürdürülecektir. Yapılacak olan video çekimleri ile katılımcılar kendilerinin ve iş arkadaşlarının davranışlarını( doğru /yanlış) gözlemleyecek ve irdeleyecekler böylelikle doğru davranış kalıplarını geliştirmelerine katkıda bulunulacaktır.

Katılımcılar: Yöneticiler veya Yönetici adayları.

Hiç yorum yok: